Happy Drops
 
30/6/07
Ο εξορκισμός της γάτας
 

Ειλικρινά δεν ξέρω αν φταίει η εποχή, η γειτονιά, η ζέστη, το πολύ φαγητό που τρώνε, η επίθεση που έχουν δεχτεί από τους εξωγήινους ή ότι όντως είναι δεμονισμένες, αλλά οι γάτες στη γειτονιά μου τα'χουν παίξει...εντελώς!

Προσοχή: ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΑΤΟΦΙΛΟΥΣ (ξέρω τουλάχιστον 2 που με διαβάζεται κάπου κάπου) - οι παράγραφοι που θα ακολουθήσουν ίσως σας πληγώσουν τόσο πολύ που θα αποφασίσετε να μην με συμπαθείτε πια!

Το λοιπόν, εδώ και αρκετό καιρό, οι γάτες τις γειτονιάς βγάζουν κάτι περίεργες κραυγές, νιαουρίζουν σαν μωρό που κλαίει και παίρνουν μέρος σε ασυνήθιστες "τελετές"! Το κακό είναι πως τα δύο πρώτα λαμβάνουν χώρα μέσα στη νύχτα και αναρωτιέμαι ποιος μπορεί να κοιμηθεί με τέτοια φασαρία! Για να πω και την αλήθεια μου στην αρχή τις συγχώρεσα (διότι κατά τα άλλα είναι συμπαθέστατα τα συγκεκριμένα τετράποδα - μην με μισείτε τόσο ντε!) διότι νόμιζα πως κάνανε sex...Και για την ακρίβεια έβγαζα και το καπέλο μου στον κύριο γατούλη διότι η κυρία γατούλα τσίριζε πολύ ευτυχισμένη...Στο λανθασμένο δυστυχώς συμπερασμά μου με οδήγησε το γεγονός πως τσιρίζουν πάντα δυο-δυο... (οκ οι τελευταίες προτάσεις μου ακούγονται ίσως ολίγον ανώμαλες αλλά ορκίζομαι πως ποτέ δεν είχα τέτοια πρόθεση) :)

Επειδή ναι μεν η περιέργεια σκότωσε τη γάτα, αλλά η ικανοποίηση την ανέστησε, βγήκα και εγώ κάποια στιγμή στο μπαλκόνι να διαπιστώσω αν τελικά ο κύριος γατούλης έχει καβαλήσει την κυρία γατούλα με σκοπό την τεκνοποίηση! Προς μεγάλη μου έκπληξη στον ακάλυπτο διαδραματιζόταν μια σκηνή που δεν την έχω ματαδεί! Δύο γάτες, η μια απέναντυ στην άλλη "συνομιλούσαν" και στο τέλος της συνομιλίας η μία γάτα κάθησε στον ποπό της και η άλλη έκανε κύκλους γύρω της...!!! Δυστυχώς δεν έμεινα μέχρι το τέλος της παράστασης γιατί ζαλίστηκα από τους κύκλους της γάτας και δεν ξέρω που κατέληξε τελικά όλο αυτό! Το περίεργο όλων είναι πως από τότε έχω ξαναδεί το σκηνικό αυτό τουλάχιστον άλλες 3-4 φορές! Το ίδιο ακριβώς!

Και επειδή εμένα τα ακουστικά μου νεύρα και τα νέυρα μου γενικότερα είναι πολύ ευαίσθητα και τις νύχτες δεν κοιμάμαι καθόλου, αναρωτιέμαι...να βγαίνω να τις καταβρέχω όταν το ξεκινάνε αυτό το σκούξιμο μπας και το πιάσουν το υπονοούμενο; Nα κάνω παράπονα στους γείτονες που τις ταίζουν μπας και αν πεινάσουν πάνε σε καμιά άλλη γειτονιά να τσιρίξουν; Να τους προτείνω να αλλάξουνε την τροφή που τις ταίζουνε μπας και όλο αυτό είναι διαμαρτηρία για το άνοστο φαγητό; Να καλέσω έναν παπά να τις εξορκίσει; Nα καλέσω τη Δρούζα να εξετάσει μοίπος είναι τελικά είναι εξωγήινοι παγηδευμένοι σε σώμα γάτας; Να αλλάξω σπίτι; Τι να κάνω OEO;

Όσοι γνωρίζετε τι μπορεί να είναι όλο αυτό και αν υπάρχει λύση παρακαλώ ενημερώστε με διότι άνθρωπος είμαι και εγώ και το μυαλό μου πάει μακρυά! ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΛΕΜΕ!
είπε η Σίσσυ @ 12:22:00 μ.μ.  
6 Σχόλια:
  • Στις 2 Ιουλίου 2007 στις 1:22 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Δεν φτάνει που με αναγκάζεις να μπαίνω με explorer, πρέπει να υπερασπιστώ και την γατοκοινωνία μεσημεριάτικα! Να σου πώ χρυσό μου!
    Α. Υπάρχουν ωτοασπίδες στο εμπόριο!
    Β. Πιθανότατα να είναι αρσενικά με κάποια - προσωρινή ελπίζω - διαφορά απόψεων. Υπομονή!
    Γ. Οτιδήποτε κι αν κάνεις από αυτά που λες, μόνο ρίψη φόλας από τον πλησιέστερο καραγκιόζη μπορεί να προκαλέσει.
    Δ. Πες μου τώρα ότι είναι τα ζωάκια η αιτία ηχορρύπανσης του Βόλου για να έρθω εκεί και να ξεριζώσουμε τα μουστάκια μας.
    Ε. Αντε έλα στην Αθήνα τώρα κι ασε τις γάτες. Πρέπει να γεμίζουμε τις ταϊστρες της Πάρνηθας με φαγητό και νερό για όσα ζωάκια γλίτωσαν!

    Φιλιά!

     
  • Στις 4 Ιουλίου 2007 στις 2:22 π.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    To λοιπόν!
    Α. Ζητώ συγνώμην για τον Εxplorer! Tα παράπονά σας στον Firefox που δεν είναι blogger compatible! (τι είπα πάλι!)
    Β. Δεν μπορώ να κοιμηθώ με ωτοασπίδες διότι παθαίνω ένα είδος δενακουω-φοβίας!
    Γ. Αν όντως είναι αρσενικά με διαφορά απόψεων, είναι πάνω από 4 και κυκλοφορούν σε ζευγάρια...οπότε το "προσωρινή" μου ακούγεται απίθανο!
    Δ. Την ρίψη φόλας δεν την θέλουμε honestly! We love animals!
    Ε. Έλα έλα για τα μουστάκια ;)
    ΣΤ. Έρχομαι Αθήνα είπαμε! 12 Ιουλίου θα είμαι εκεί! Κάλλιο αργά παρά ποτέ!

    Φιλιά επίσης!

     
  • Στις 7 Ιουλίου 2007 στις 5:53 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Τς τς τς...τι να πει κανείς...ούτε να διασκεδάσουν δεν μπορούν πια οι γάτες στην κοπροσκυλοκοινωνία μας!!! Μας ενοχλεί και το "γύρω γύρω όλοι" τώρα!!!

     
  • Στις 8 Ιουλίου 2007 στις 9:19 μ.μ., ο αναγνώστης Blogger Σίσσυ είχε να πει…

    Eσάς αγαπητέ stranger πως διασκεδάζουν οι γάτες στην γειτονιά σας; αλήθεια;Λιγότερο ενοχλητικά; :)

     
  • Στις 14 Ιουλίου 2007 στις 5:03 μ.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    Ναι, θα έλεγα σαφώς λιγότερο ενοχλητικά - αλλά και σαφώς λιγότερο πρωτότυπα!

     
  • Στις 28 Οκτωβρίου 2007 στις 9:00 π.μ., ο αναγνώστης Anonymous Ανώνυμος είχε να πει…

    h alh8eia einai pws yparxoun diafores metaksy arsenikwn kai tipota allo, eite gia kapoia nearh gatoula, eite gia 8emata ierarxias. Opws kai na xei, ayta einai gato8emata.. Twra oso afora to oti se enoxloun,nomizw pws ean apla den dwseis symasia thn epomenh fora, ta nevra sou 8a einai se kalhterh katastash .
    mi ksexnas,pws emeis oi an8rwpoi mpikame sto peribalon twn zwwn kai oxi ta zwa sto diko mas, emeis eimaste pou oloena kai megalhtero xoro katalamvanoume panw sthn gh,emeis pou kovoume - kaime ta dash en opsh newn katoikiwn...kai nai, 8a symfwnisw me thn Sissy, kalhtera mi kaneis kapoio sxolio se geitwnes giati to mono pou 8a katafereis einai na tous efkolineis to petagma mias folas...
    me sygxwreis pou grafw se greeklish...
    kalhmera :)

     
Δημοσίευση σχολίου
Επιστροφή
 
Παρουσιάστε!


Σίσσυ
4 χρόνια πριν τα 30...Άκρως προβληματισμένη!


Τα πιο παλιά...

Γ*μιέστε ασύστολα (update)...
Γ*μιέστε ασύστολα...
Έγινα καρπουζί - ροζ με άνθη!
Γενετικά τροποποιημένες τομάτες τώρα και με νέα αρ...
Kαμηλιέρη, καμηλίερη ασ'το καμουτσίκι απ'το χέρι...
Τα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο...τα κακά πάν...
Tρέεεεεχουνε τα σάλια μου!
Συνέδριο ΙΑSTED - registration fee: 730$
Ποιήματα, θεατρικά, απονομές, λαμέ και string!
Ο μαθητής - δολοφόνος...

Ανά μήνα...


Λοιποί bloggίζοντες...

George is your man
Η τουλούμπα!
Λίλη!
Λίνα
O άνθρωπος του μετρό
Όλα είναι του μυαλού
Πέστα όλα
Sourotiri
Tα ανώδυνα ημερολόγια

eXTReMe Tracker